شما می توانید صدمه به کلیه ها مبتلا به دیابت معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید صدمه به کلیه ها مبتلا به دیابت معکوس

کلیه عملکردی بافت کلیه آسیب را به حالت های مختلف factores.Esta است بیماری مزمن کلیه به نام دست رفته به علت توصیف می کند. اگر زود درمان شود، صدمه به کلیه ها می تواند با بیماری کلیوی éxito.Si است از دیابت ایجاد می شود معکوس، شما هنوز هم می تواند صدمه به کلیه معکوس؟

امروز، دیابت در بسیاری از países.En در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیوی، نفروپاتی دیابتی یا بیماری کلیوی ناشی از دیابت می تواند منجر به عوارض وخیم و پیشرفت بیش rápidamente.Por بنابراین بوده است علت اصلی ESRD بیماران قبلی را درمان موثر، آسان تر از آن است که به معکوس آسیب کلیه در بیماران دیابتی.

اگر شما اتفاق می افتد به بیماری کلیوی ناشی از دیابت تحت تاثیر قرار، تغییرات چند شما می توانید به طرح درمان، شیوه زندگی خود را و رژیم غذایی برای معکوس کردن آسیب کلیوی وجود دارد.

1 اصلاح برنامه رژیم غذایی خود

شما گوشت از مواد غذایی پروتئین بالا بیش از حد شور و غذاهای سرشار از قند وپیش شما در رژیم غذایی قرار داده حذف، پس این می تواند درمان های پزشکی برای حفاظت از کلیه باقی مانده عملکرد بافت ها و قند بالا پشتیبانی خون از بیماران و فشار خون بالا.

2 را نظارت قند خون پایین

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، قند خون بالا یک عامل خطرناک است که می تواند شرایط بیماران مبتلا به بیماری rápidamente.Por بنابراین تشدید، هنگامی که شما از کنترل خارج شده است، بیماران باید داروها و درمان های پزشکی را فورا دریافت می باشد. به عنوان مثال، انسولین و econazole تنگ هر دو به طور معمول استفاده می شود برای کاهش قند خون بالا.

3 خون به اندازه کافی فراهم می کند که به سلول های ذاتی کلیه و افزایش ظرفیت خود را برای خود شفا

مانند سلول های دیگر، سلول های کلیوی نیز بخشی از ظرفیت ذاتی برای خود ترمیم داشته باشد. با این حال، اگر شدت آسیب کلیوی بیشتر این ظرفیت است، به آن نیاز دارد به کمک برخی از پزشکی medicamentos.Micro چینی Osmotherapy تنها می تواند افزایش جریان خون به کلیه ها برای تغذیه کلیه و باعث ظرفیت برای خود بهبودی dañadas.Entonces سلول های کلیه پس از درمان به مدت یک ماه، آسیب دیده است، اما سلول های مرده نمی تواند دستیابی به بهبود gradual.Esto کلیه صدمه به کلیه ها می تواند به معنای موفقیت معکوس شود.

از آنجا که ما وضعیت بیماری خود را در جزئیات را نمی دانم، ما قادر به ارائه پیشنهادات پزشکی و رژیم غذایی personales.Si نیاز به مشاوره فردی، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید. ما خوشحال به صورت رایگان کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: